Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis de Hoorn

uit 32 waarderingen

Waardering van Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis de Hoorn - Marum op 15 juli 2021

Ik ben erg tevreden over het personeel. Je kunt altijd je vragen kwijt. Je krijgt direct goede antwoorden. Het gebouw is oud daar is verder niks aan te doen. Er worden genoeg dingen georganiseerd en verloop is uitstekend, ondanks de Corona. Wel vind ik dat vragen over de coronaregels miet door al het personeel goed wordt beantwoord. Verbeterpunt vind ik. Verder zijn ze goed bereikbaar qua vragen en telefonisch. Eten is prima. Mijn moeder is tevreden. Echt een verbeterpunt is dat de was niet altijd goed wordt teruggeleverd en dat het soms ergens anders wordt afgegeven. Daar wordt mijn moeder erg onrustig van waar haar schone was is en wanneer ze het terugkrijgt. Dat is zeker een verbeterpunt. Heel jammer dat er in het nieuwe te bouwen gebouw geen eigen keuken is. Ga zo door zou ik zeggen. Succes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis de Hoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.