Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis de Marne

uit 14 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis de Marne - Leens op 14 september 2021 Interview

Ik heb geen aanmerkingen op het Zonnehuis. Eigenlijk ben ik over alles heel positief. Zover ik kan zien zorgen de medewerkers heel goed voor mijn broer. Ze geven hem namelijk veel aandacht. Daarnaast zijn ze altijd vriendelijk en behulpzaam voor mijn broer. Hij is ook erg tevreden. Dat merk ik aan zijn toestand op dit moment. Het maken van afspraken ging ook goed. We hebben goed contact gehad onderling. Mijn broer heeft een hele mooi kamer met alles er op en eraan. Het gebouw is ook vrij nieuw.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis de Marne? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.