Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Oostergast

Gemmastraat 14 9801 VG Zuidhorn
Deze locatie is onderdeel van Zonnehuisgroep Noord

Waardering van Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Oostergast - Zuidhorn op 21 oktober 2015 Interview

Overige aandoeningen

De afspraken die ik maak voor mijn broer, gaan prima. Het is duidelijk wie erover gaat. Ik heb 1 contactpersoon die ik per mail of telefonisch spreek. Prima overleg. Mijn broer is net verhuisd naar een luxe appartement. Het is uitstekend. De medewerkers vind ik prima. Ze proberen echt zorg op maat te geven. Met luisteren merk ik wel verschillen of het invallers zijn of dat het in het weekend is. Over het algemeen is het heel goed. De informatie is goed. De behandeling kan altijd beter, ze moeten roeien met de riemen die ze hebben. Er zijn nu minder verzorgingshuisplaatsen, maar hier kan Zonnehuisgroep Noord ook niets aan doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Oostergast? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.