Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Oostergast

Gemmastraat 14 9801 VG Zuidhorn
Deze locatie is onderdeel van Zonnehuisgroep Noord

Waardering van Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Oostergast - Zuidhorn op 28 juni 2018 Interview

De afspraken die ik maak worden keurig nagekomen. De verzorgenden doen allemaal goed hun werk en ze doen hun best, maar het zou fijn zijn als er wat meer personeel bij zou komen. De medewerkers slaan weleens een arm om mijn moeder heen en komen een praatje met haar maken. Ze krijgt op tijd haar natje en haar droogje. Het is kleinschalig. Er wordt zelf boodschappen gedaan en daarna wordt er samen gekookt. Als ik het ergens niet mee eens ben, dan kan ik dat aangeven en dat wordt er naar mij geluisterd. Mijn vrouw heeft een gezellige kamer en mijn kinderen hebben die leuk ingericht. De voorzieningen zijn hier erg goed. Wij zijn erg blij dat mijn vrouw hier is. Er worden leuke activiteiten georganiseerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Oostergast? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.