Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Oostergast

Gemmastraat 14 9801 VG Zuidhorn
Deze locatie is onderdeel van Zonnehuisgroep Noord

Waardering van Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Oostergast - Zuidhorn op 21 juni 2018 Interview

Het gebouw is vrij nieuw. Ik vind het er mooi uitzien. Mijn man heeft een zit-slaapkamer met een eigen douche en toilet. Ik vind zijn kamer prima. Hij heeft vanuit zijn kamer een prachtig uitzicht op de tuin en het terras. Mijn man vindt het fijn om wat leven te zien. De tuin vind ik prachtig. Als het goed weer is, gaan wij heerlijk in de tuin zitten. Je kan zowel in de zon als in de schaduw zitten. De verzorgenden koken zelf. Ik vind dat heel huiselijk. Ik krijg iedere week een rapportage van de verzorgenden. Ik kan zo zien hoe het met mijn man gaat en alles goed in de gaten houden. Ik vind dat prettig. Ik kan altijd contact opnemen met de coach van mijn man. Dat vind ik goed. De verzorgenden gaan heel rustig met mijn man om. Dat vindt hij fijn. Ik zie dat mijn man echt op zijn plek is en dat hij tevreden is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Oostergast? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.