Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Oostergast

Gemmastraat 14 9801 VG Zuidhorn
Deze locatie is onderdeel van Zonnehuisgroep Noord

Waardering van Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Oostergast - Zuidhorn op 20 oktober 2015

Overige aandoeningen

Mijn zus woont hier. Afspraken maken gaat duidelijk en ze worden goed nagekomen. Het contact is open. Het is hier allemaal vrij nieuw en goed schoon. Mijn zus heeft een mooie, lichte kamer. Het personeel neemt de tijd voor je en we hebben goed en gezellig contact. Wij zaten als familie met bepaalde dingen en daar worden nu afspraken over gemaakt. Op het prikbord staan altijd alle activiteiten aangegeven en er is ook een nieuwsbrief. Als er nieuwe therapieën zijn, wordt mijn zus daarvoor aangemeld. Ik heb geen negatieve dingen, mijn zus heeft het hier naar haar zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Oostergast? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.