Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis St. Jozef

Noorderstraat 142 9611 AN Sappemeer
Deze locatie is onderdeel van Zonnehuisgroep Noord

Waardering van Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis St. Jozef - Sappemeer op 15 februari 2018

Hallo..De paniek sloeg toe toen ik binnen een paar dagen een geschikte woonruimte voor mijn schoonmoeder moest zoeken vanuit het revalidatie centrum waar ze verbleef..Echter was dat erg moeilijk met de indicatie die me schoonmoeder had gekregen..Nergens kon ze terecht omdat ze haar de zorg niet konden bieden die ze nodig had/heeft..Maar toen was het Zonnehuis Sint Josef daar..Ik had op maandag avond gebeld en op woensdag kwamen ze naar me schoonmoeder toe in het revalidatie centrum om te kunnen beoordelen of hun wel die zorg konden bieden.. Het ging zo snel allemaal.. Op woensdag het gesprek en een paar dagen later kon mijn schoonmoeder haar intrek nemen in haar kamer in het Sint Josef..Ben hun nog iedere dag dankbaar dat ze alles op alles hebben gezet zodat mijn schoonmoeder toch bij hun terecht kon..Ze gaan op een goede manier met de cliënten om en de zorg vind ik prima..Meer dan hun best kunnen ze niet doen.. Ik ben  nog iedere dag blij met de keuze die ik voor mijn schoonmoeder heb moeten maken.Wel was het wennen om als stads mens ineens in een dorp te gaan wonen.. Maar ze kan het goed met iedereen vinden en geeft ook aan dat ze het gezellig vind daar.Kort om een prima verzorg/verpleeghuis die ik mijn vrienden en familie zeker zou aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis St. Jozef? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.