Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Sint Jozef

Noorderstraat 142 9611 AN Sappemeer
Deze locatie is onderdeel van Zonnehuisgroep Noord

Waardering van Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Sint Jozef - Sappemeer op 22 juni 2018 Interview

Ik hoor zelden of nooit iets. Ik heb maar heel weinig contact met de medewerkers. Ik krijg alleen een telefoontje als mijn moeder naar het ziekenhuis moet en verder hoor ik nooit wat. Ik ken ze niet allemaal en dat vind ik een gemis. Als ik op bezoek kom, dan ziet mijn moeder er netjes uit. De medische zorg vind ik niet zoals het hoort te zijn. Zij wordt door verschillende medewerkers verzorgd en daar is ze niet blij mee. Ik vind ook niet dat ze zorgvuldig zijn in wat ze doen. Ik merk op dat ze ook niet overal de tijd voor hebben. Mijn moeder is niet een van de makkelijkste en als er zich iets voordoet, dan zijn daar gesprekken over. Er wordt wel eens wat aangepast, maar ik zie dat het dan toch weer op de oude manier doorgaat.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Sint Jozef - Sappemeer

Naar aanleiding van uw reactie willen wij graag met u in contact komen. Aangezien wij uw gegevens niet hebben, kunnen wij geen contact met u opnemen. Als u wilt, kunt u bellen met de locatie of met onze klachtenfunctionaris, telefoonnummer (0594) 508 591 of mailen via klachtenfunctionaris@zonnehuisgroepnoord.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Sint Jozef? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.