Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Sint Jozef

Noorderstraat 142 9611 AN Sappemeer
Deze locatie is onderdeel van Zonnehuisgroep Noord

Waardering van Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Sint Jozef - Sappemeer op 20 juni 2018 Interview

Overdag is mijn zus voornamelijk in het dagverblijf. Tijdens de avond is ze op haar kamer. In het dagverblijf zijn naast vaste medewerkers ook veel vrijwilligers. Ik merk dat deze vrijwilligers echt uit liefde hun werk doen. Mijn zus heeft Alzheimer en is geestelijk erg achteruit gegaan. Zij kan eigenlijk niets meer en heeft veel zorg nodig. In het dagverblijf is ze nagenoeg niet meer in staat om ergens aan mee te doen. Ik zie dat mijn zus uitstekend verzorgd wordt. Als er wat aan de hand is met mijn zus, worden we direct daarover ingelicht. Dat vind ik prettig. Het gebouw dateert uit de jaren vijftig. Wij zijn bijzonder tevreden over deze instelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Sint Jozef? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.