Waardering van Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Ufkenshuis - Siddeburen op 3 januari 2019

8.8
  • Beroerte

De oudejaarsviering in het Ufkenshuis te Siddeburen was geweldig. Het begoen 's middags met gezellig samen oliebollen, appelflappen en spekkedikken te eten. 's Avonds was er een bingo met hapjes en drankjes en leuke prijzen. De dames van de verzorging en verpleging en de keuken brigade hadden alles uit de kast gehaald om er een geslaagd gebeuren van te  maken. De avond vloog om en voor we het wisten was het al weer elf uur. De meeste bewoners gingen toen naar hun kamer maar enkel diehards zetten door tot na twaalven. het was een schitterende ervaring. Damens hartelijk bedankt. trouwens terugziende op een halfjaar Ufkenshuis kunnen we zeggen dat het hier prima verblijven is de verpleging en verzorging is prima het eten is van uitstekende kwaliteit. Kortom we zijn blij dat we hier wonen. Een geweldig 2019 gewenst

Bent u of werkt u voor Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Ufkenshuis? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.