Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Wiemersheerd

De Schepperij 2 9919 HJ Loppersum
Deze locatie is onderdeel van Zonnehuisgroep Noord

Waardering van Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Wiemersheerd - Loppersum op 11 juni 2018 Interview

Het gebouw vind ik oubollig en niet meer van deze tijd. Toch vind ik het heel warm en gezellig. Er worden veel activiteiten georganiseerd. Er wordt door de vrijwilligers voorgelezen. Er wordt jam of soep gemaakt. Mijn tante kan ook een uitvoering van zangkoren bijwonen. Er is iedere avond iets te doen en dat vind ik heel positief. Ik merk dat mijn tante voldoende aandacht krijgt. Ze hoeft de medewerkers maar te roepen en ze staan voor haar klaar om haar te helpen. Ze is heel dankbaar en altijd vrolijk. Als er iets met haar is, dan bellen ze ons gelijk en dat vind ik heel prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Noord, Zonnehuis Wiemersheerd? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.