Zonnehuisgroep Vlaardingen, locatie Adriaan Pauw

van Hogendorplaan 1383 3135 BK Vlaardingen
Deze locatie is onderdeel van Zonnehuisgroep Vlaardingen

Waardering van Zonnehuisgroep Vlaardingen, locatie Adriaan Pauw - Vlaardingen op 20 oktober 2015

Overige aandoeningen

De afspraken die ik maak voor mijn nicht gaan wel goed. Wel vind ik dat er te weinig personeel is, en dat er weinig met de mensen gedaan wordt. De bewoners zitten of lopen maar een beetje. Ze gaan vrij vroeg naar bed, zie ik. De accommodatie is goed, er zijn nu ruimere woonkamers. Als ik er ben zie ik geen rare dingen, als de leiding er ook is. Ik neem aan dat iedereen zijn best doet naar zijn kunnen. Ze houden de mensen weinig bezig. Het luisteren gaat wel goed, als ik vragen heb. Als ik er ben krijg ik informatie. De bedoeling van de medewerkers is goed. De besprekingen zijn vaak op een doordeweekse dag om 19 uur, dan kan ik er niet bij zijn in verband met flinke files rond die tijd. Zou dit overdag of op een zaterdag zijn, zou ik het prima vinden. Ik krijg wel altijd een notulen van de bespreking. Ze verzorgen mijn moeder goed, alleen vind ik wel dat ze soms te lang in bed ligt. Het gebouw vind ik te benauwd en te klein overkomen, er is geen recreatiezaal waar je lekker kunt zitten. Ik denk dat er te weinig mensen zijn en daardoor te weinig aandacht voor de bewoners, daarom beveel ik niet aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Vlaardingen, locatie Adriaan Pauw? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.