Zonnehuisgroep Vlaardingen, locatie Adriaan Pauw

van Hogendorplaan 1383 3135 BK Vlaardingen
Deze locatie is onderdeel van Zonnehuisgroep Vlaardingen

Waardering van Zonnehuisgroep Vlaardingen, locatie Adriaan Pauw - Vlaardingen op 20 oktober 2015

Overige aandoeningen

Mijn schoonmoeder woont hier inmiddels een jaar. Het ziet er allemaal best uit, maar is gedateerd. Vooral de douche en het toilet zijn niet meer van deze tijd. Met het personeel kun je altijd wat bespreken, ze zijn prima, ik heb het nog nergens zo getroffen. Ze zijn ontzettend lief voor de mensen. Laatst vroeg ik of ze iets voor mijn schoonmoeder konden regelen en daar is in korte tijd gehoor aan gegeven. Wij krijgen voldoende informatie over als er vergaderingen zijn en dergelijke. Mijn schoonmoeder wordt goed verzorgd en ziet er altijd netjes en schoon uit, het is perfect. Zij heeft het hier reuze naar haar zin, ze heeft een tweepersoonskamer en vindt dat prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Vlaardingen, locatie Adriaan Pauw? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.