Zonnehuisgroep Vlaardingen, locatie Adriaan Pauw

van Hogendorplaan 1383 3135 BK Vlaardingen
Deze locatie is onderdeel van Zonnehuisgroep Vlaardingen

Waardering van Zonnehuisgroep Vlaardingen, locatie Adriaan Pauw - Vlaardingen op 20 oktober 2015

Overige aandoeningen

Mijn vader woont hier. Afspraken verlopen over het algemeen wel goed. Het gebouw is vrij nieuw, de gangen zijn ruim, de kamers groot, met een mooie lichtinval. De toiletten zijn alleen niet zo ruim, het is moeilijk om te keren met de rolstoel. Over het verzorgende personeel zijn wij heel tevreden, het is een zware baan en ze doen het heel goed. Minder tevreden zijn wij over het management. Wij hebben vaker een klacht en voelden ons niet altijd serieus genomen. Met de leiding hebben wij veel gezeur. Bij mijn vader hangt een lijst, waarop genoteerd moet worden wat hij eet en drinkt, soms wordt dat vergeten, maar de leiding let daar niet op. Als er een incident is met mijn vader worden wij goed op de hoogte gesteld. Vanaf 01-01-2015 heb je als familie recht op een zorgconsulent, maar daarover worden wij hier niet geïnformeerd. Regelmatig schuif ik aan bij het multidisciplinair overleg, daar heb je als familie recht op, maar dat wordt ook onvoldoende met andere families gecommuniceerd. Verder verzorgen de vaste medewerkers mijn vader heel goed, snel en praktisch.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Vlaardingen, locatie Adriaan Pauw? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.