Zonnehuisgroep Vlaardingen, locatie Drieën-Huysen Noord

Willem de Zwijgerlaan 470 3136 AZ Vlaardingen
Deze locatie is onderdeel van Zonnehuisgroep Vlaardingen

Waardering van Zonnehuisgroep Vlaardingen, locatie Drieën-Huysen Noord - Vlaardingen op 20 oktober 2015

Overige aandoeningen

Mijn moeder woont hier. De communicatie verloopt, wat afspraken betreft, nog weleens moeilijk. De kappersafspraken verliepen niet goed, ik heb toen het hoofd van de afdeling ingeschakeld en nu gaat het goed. De fysiotherapie heeft eigenhandig een beslissing genomen over het schoeisel van mijn moeder en ons daar vooraf niet over geïnformeerd. Ze gaan nogal eigengereid hun gang. Het is absoluut schoon in het huis, maar wel gedateerd. De verpleging werkt keihard, ze doen hun uiterste best de bewoners een goede oude dag te geven, maar ze zijn onderbezet. Het zijn enthousiaste mensen en pikken ideeën op en luisteren naar mij. Het was wel moeilijk om het voor elkaar te krijgen dat wij in de kamer van mijn moeder koffie of thee te drinken. Dat is voor haar erg belangrijk, maar ze zijn dat hier niet gewend. Zij heeft namelijk een ander soort dementie dan de anderen hier. Wat mijn moeder betreft krijgen wij voldoende informatie, maar als het gaat om de eventuele verbouwing, dan horen we niets. Mijn moeder is hier wel tot rust gekomen, soms is ze opstandig, maar hier gaat het wel beter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Vlaardingen, locatie Drieën-Huysen Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.