Waardering van Zorg- en Wooncentrum De Haven - Bunschoten-Spakenburg op 8 mei 2018 interview

9.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De afspraken lopen goed en ik word op tijd geholpen met het wassen en aankleden. Als het later wordt, dan geven zit dit aan. De medewerkers zijn vriendelijk, maken graag een praatje en zijn altijd goed voor mij. Er is wel veel wisseling van de medewerkers en er lopen regelmatig stagiaires rond. Het eten is prima en dat is heel belangrijk. Volgens mijn kinderen lijkt het hier wel een 5 sterrenhotel. Je krijgt ook altijd een slaatje, een toetje en twee keer in de week soep. Ik eet altijd op mijn kamer en dat kan hier ook gewoon. Aan de activiteiten doe ik niet mee, maar ik ga wel naar de weeksluiting en vrijdagavond naar de gezellige avond in de recreatiezaal. Het uitzicht van mijn kamer is prima, er staat niet veel, maar ik zit toch altijd aan tafel. Ik heb niks te klagen, maar er zijn altijd zeurders en dan juist mensen die ook thuis zeuren. Ik ben erg tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorg- en Wooncentrum De Haven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.