Waardering van Zorg- en Wooncentrum De Haven - Bunschoten-Spakenburg op 28 mei 2019 interview

7.2

De afspraken omtrent het eten en het medicijngebruik van mijn moeder worden naar mijn mening dikwijls niet nageleefd. De verzorgenden zorgen goed voor mijn moeder, zij ziet er altijd netjes uit. De zorg sluit aan op wat mijn moeder nodig heeft. Er zijn genoeg activiteiten waar zij aan mee kan doen. Er wordt op zich wel naar mij geluisterd, de medewerkers doen daar erg hun best voor. Mijn moeder heeft een mooie kamer die ze in heeft mogen richten met haar eigen spullen. Het eten vindt mijn moeder niet erg lekker. Er wordt geen rekening gehouden met wat zij wel of niet lust en het eten is vaak koud of lauw.

Bent u of werkt u voor Zorg- en Wooncentrum De Haven? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.