Zorg- en Wooncentrum De Haven

Op de Ree 161 3752 GM Bunschoten-Spakenburg
Deze locatie is onderdeel van De Haven

Waardering van Zorg- en Wooncentrum De Haven - Bunschoten-Spakenburg op 4 mei 2018 Interview

De medewerkers gaan met respect met mijn moeder om. Ik vind het belangrijk dat haar waarden en normen gerespecteerd worden. Er wordt rekening gehouden met het geloof, maar ook met niet-gelovigen. De zorg sluit aan op wat voor mijn moeder belangrijk is. Als zij vragen heeft, dan wordt er vrij snel op gereageerd. Zo nodig, wordt er een arts in geschakeld. Dat vind ik alleen maar goed. Verder heb ik goede contacten via de mail. Ik kan het zorgdossier van mijn moeder digitaal bekijken. Er is regelmatig een multidisciplinair overleg. We hebben binnenkort, met de familieleden, ook weer een contact met de medewerkers op de afdeling en een gezamenlijke maaltijd. Dit vind ik bevorderlijk om elkaar beter te leren kennen en dat vind ik heel belangrijk. Er worden hier ook ontzettend veel activiteiten georganiseerd met ondersteuning van veel vrijwilligers. Dit vind ik een enorme pre, de bewoners hoeven niet stil op hun kamertje te zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorg- en Wooncentrum De Haven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.