Waardering van Zorg- en Wooncentrum De Haven - Bunschoten-Spakenburg op 8 mei 2018 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers zijn over het algemeen vriendelijk, maar toch ervaar ik wel een verschil. De oudere, zeker de vaste, medewerkers zijn wat beleefder in de omgang dan de jongere medewerkers. De oudere medewerkers hebben ook iets meer inlevingsvermogen dan de jongere. De lichamelijke verzorging wordt goed geven, ook al is de een wat preciezer in het werk dan de ander. Er wordt goed naar mij geluisterd, maar bij mij komen zitten voor een gesprekje dat is er niet bij, daar is geen tijd voor. Behalve als ik echt ergens over wil praten, dan nemen ze daar wel de tijd voor. Afspraken worden over het algemeen nagekomen, maar ook daar is de een secuurder in dan de ander. Maar ik ben tevreden over hier, ik zou als men niet meer thuis kan wonen, het wonen hier wel aanbevelen. Ik ben blij dat ik hier zit. De verzorging die ik hier krijg draagt bij aan de kwaliteit van mijn leven. Het eten vind ik niet altijd even lekker en dat komt omdat het een poosje duurt eer het op mijn bord ligt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorg- en Wooncentrum De Haven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.