Waardering van Zorg- en Wooncentrum De Haven - Bunschoten-Spakenburg op 8 mei 2018 interview

8.8

De verpleging is geweldig, het zijn allemaal lieve en leuke meisjes. Ze lopen de hele dag binnen bij mijn moeder voor een praatje of een kopje thee. Als ik een vraag heb dan kan ik iedereen aanspreken en dan wordt ik netjes te woord gestaan. Er worden leuke dingen gedaan, laatst zijn ze een midweek naar Texel geweest bijvoorbeeld. Er is veel mogelijk, als mijn moeder bijvoorbeeld paling wil eten met haar vriendinnen, dan wordt dat gewoon geregeld. Op haar verjaardag mag ze haar eigen feest menu uitkiezen. Mijn moeder heeft een mooie kamer met een eigen badkamer. Beneden is er een bubbelbad en daar mag ze zo vaak in als ze wil. Er is elke woensdag bingo met cadeautjes. Er zijn vaak optredens van koren uit het dorp. Als het mijn tijd is, dan wil ik hier ook heel graag wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorg- en Wooncentrum De Haven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.