Zorg- en Wooncentrum De Haven

Op de Ree 161 3752 GM Bunschoten-Spakenburg
Deze locatie is onderdeel van De Haven

Waardering van Zorg- en Wooncentrum De Haven - Bunschoten-Spakenburg op 3 mei 2018 Interview

Er wordt veel zorg gegeven aan de ziekte van mijn vader, er wordt goed op hem gelet. Ik zie veel wisselend personeel, er wordt met veel vrijwilligers gewerkt die elkaar vaak afwisselen. De vaste medewerkers wisselen ook veel, ik zie vaak een ander gezicht en dat vind ik jammer. Mijn vader wordt mee naar buiten genomen, ze gaan met hem sporten en hij gaat naar een mannenclub. Ik vind het antwoorden op mijn vragen wat traag, ik moet soms wel eens lang wachten op een antwoord. Mijn vader heeft een mooie grote slaapkamer met een grote badkamer. De gezamenlijke huiskamer is gezellig. Er wordt iedere dag zelf gekookt. Mijn vader vind alles lekker en ik vind het er lekker uitzien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorg- en Wooncentrum De Haven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.