Waardering van Zorg- en Wooncentrum De Haven - Bunschoten-Spakenburg op 8 mei 2018 interview

• Aandoeningen bij de man - overig

Ik ben dubbel en dwars tevreden over mijn woonruimte. Ik heb een grote badkamer en een aparte slaapkamer, en dat vind ik heel belangrijk. Ook mijn woonkamer is ook ruim zat en alles wordt netjes schoongehouden. De verzorging hier is prima. Je krijgt hier op tijd je eten en drinken. En de medicijnen worden op tijd uitgegeven. Je hoeft hier nergens aan te denken. Ze houden mijn lichamelijke conditie goed in de gaten. Ik word elke dag gedoucht en ze houden daarbij alles goed in de gaten. Als ik op de bel druk staan ze gelijk bij mij. Er wordt optimaal naar mij geluisterd, de medewerkers zijn sociaal, ze komen een praatje met mij maken en vragen hoe het met mij gaat. De verpleging is heel meegaand. De afspraken worden nagekomen en als ik zelf wel eens een afspraak vergeet, dan komen ze mij helpen herinneren dat ik een afspraak heb. Ze dragen hier bij aan de kwaliteit van mijn leven, ik kwam hier in de "Hemel" terecht zal ik maar zeggen. Ik zou het zeker aan anderen aanbevelen, het lijkt wel "Preston Palace" hier. Ik ben blij dat ik hier ben gaan wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorg- en Wooncentrum De Haven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.