Waardering van Zorg- en Wooncentrum De Haven - Bunschoten-Spakenburg op 8 mei 2018 interview

9.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben in een hotel terecht gekomen met 10 sterren, het is hier heel prima. De medewerkers zijn heel goed, ik zou niet durven klagen dat ze niet goed zijn. Ze zijn allemaal even vriendelijk. Als ik bel om dat ik hulp nodig heb, dan zijn ze er ook zo. Ze luisteren heel goed naar mij en hebben extra aandacht voor mij als dat nodig is. De afspraken worden nagekomen en als ik 's avonds eens laat thuis kom, dan kan ik ze bellen en komen ze mij als nog helpen. In het begin was het eten hier niet zo lekker, maar tegenwoordig heb ik hier geen klagen meer over. Het eten is nu niet meer koud, het is nu lekker warm en smakelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorg- en Wooncentrum De Haven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.