Waardering van Zorg- en Wooncentrum De Haven - Bunschoten-Spakenburg op 8 mei 2018 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben nog een van de weinigen die in klederdracht lopen. Dit doe ik al van jongs af aan en elke dag. Aangezien mijn man een paar jaar geleden is overleden, ben ik nu in rouw en is mijn kleding aangepast. Mijn man heeft hier maar kort gewoond. Ik woon op de hoogste verdieping, maar mijn vriendin op de 2e verdieping heeft beter uitzicht. Ik word geholpen met het wassen, aankleden doe ik zelf. Soms heb ik wel eens hulp nodig met mijn kleding en dan helpen ze mij ook. Ik kan niet accepteren dat ik niet meer veel zelf kan. Anders ga ik zelf naar beneden of even buiten wandelen. Zo lang het ook nog kan, ben ik wel actief en ga altijd naar de hobbyclub. De medewerkers zijn vriendelijk en als het kan maken ze ook even een praatje. Ik ben tevreden met mijn kamer, met aparte slaapkamer en kleine keuken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorg- en Wooncentrum De Haven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.