Waardering van Zorg- en Wooncentrum De Haven - Bunschoten-Spakenburg op 8 mei 2018 interview

8.3

Ik ben over het algemeen erg tevreden over deze instelling. Het is een vrij nieuw complex. De afdeling van mijn vader ziet er goed en schoon uit. Het eten wordt vers op de afdeling gekookt en dat vind ik een pluspunt. Ik merk dat er voldoende activiteiten georganiseerd worden. Er worden regelmatig wandelingen gemaakt. Er zijn mogelijkheden om paar keer in de week aan sportlessen mee te doen. Ze doen weleens spelletjes en er worden ook praatgroepen gehouden. Wat mij opvalt is dat ze rekening houden met de feestdagen. Ze proberen de afdeling te versieren en dat vind ik echt leuk. In mijn ogen krijgt mijn vader voldoende aandacht. Ik merk dat de medewerkers hem goed in de gaten houden. Ik krijg weleens terugkoppeling over dingen die bij ze opgevallen zijn. Ik zie dat ze erg geïnteresseerd in hem zijn en dat voelt prettig. Daarnaast houden ze hem ook goed in de gaten als ik dingen opmerk bij mijn vader. Dat vind ik positief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorg- en Wooncentrum De Haven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.