Waardering van De Haven, Zorg- en Wooncentrum - Bunschoten-Spakenburg op 16 april 2019 interview

8.7

Ik ben zeer te spreken over deze instelling waar mijn moeder verblijft. De zorg vind ik prima. Mijn moeder heeft moeite met de Nederlandse taal, maar de medewerkers proberen alles te doen om zich verstaanbaar te maken en mijn moeder overal bij te betrekken. Dat vind ik grandioos. Ze besteden veel aandacht aan haar. De medewerkers vind ik betrokken en ze hebben ook aandacht voor de familie. Ik kan mijn moeder hier met een gerust hart achterlaten. De communicatie vind ik prima. Er is een zorgapp, waar ik dagelijks de rapportage kan inzien. Verder zijn de communicatielijnen kort. Als er iets belangrijks te melden valt, dan bellen ze mij tijdig op. De accommodatie vind ik prettig. Er wordt veel gedaan voor de bewoners, zoals een bezoek brengen aan de Intratuin, voorstellingen of het bekijken van een film. De accommodatie is vrij modern en alles ziet er netjes uit. Mijn moeder heeft hier een mooie kamer. Er is een brasserie aanwezig en men is bezig met een leeftuin. In de toekomst kunnen de mensen hier genieten en daarbij krijgen ze veel vrijheid. Ze dragen dan een polsbandje en op die manier kunnen ze in de gaten gehouden worden. Er zijn hier veel vrijwilligers die hun steentje bijdragen en bijvoorbeeld met de mensen gaan wandelen.

Bent u of werkt u voor De Haven, Zorg- en Wooncentrum? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.