Waardering van Zorg- en Wooncentrum De Haven - Bunschoten-Spakenburg op 8 mei 2018 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben zeer tevreden over mijn woonruimte, ik heb een mooie woonkamer, slaapkamer en douche. De zusters zijn allemaal goed en allemaal even vriendelijk. Ook de lichamelijke verzorging wordt goed gegeven. Ze weten hoe ze mij de juiste verzorging moeten geven. Als er een leerling komt is dat anders, dan moet ik eerst uitleggen hoe ze mij moeten helpen, maar ook zij werken hard en goed. Als ik bel komen ze gelijk naar mij toe en als dat niet zo is dan zijn ze nog met iemand anders bezig. Ik ben dik tevreden over het wonen hier, ik zou het wonen hier dan ook wel aan willen bevelen aan anderen. Er wordt goed naar mij geluisterd, ik kan alles met de zusters bespreken. De afspraken worden nagekomen en als er een verandering in mijn zorgplan is, dan wordt dit gelijk doorgevoerd. Wat ik wel jammer vind is, dat degene die bij mij komt schoonmaken, daar te weinig tijd voor krijgt. Nogmaals ik ben dik tevreden over hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorg- en Wooncentrum De Haven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.