Waardering van Zorg- en Wooncentrum De Haven - Bunschoten-Spakenburg op 8 mei 2018 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik geef een gemiddeld cijfer, een zes, voor de vraag "omgang met de medewerkers," De vaste medewerkers ervaar ik als vriendelijk en die zou ik wel een acht hiervoor willen geven. Maar de uitzendkrachten, op een enkele na, vind ik wat minder vriendelijk, die geef ik een zes. Door vaste medewerkers wordt de lichamelijke verzorging goed geven, zij zien het werk. De uitzendkrachten daarin tegen, daar ben ik minder tevreden over. Er is weinig tijd om naar mij te luisteren, maar als er iets aan de hand is dan nemen ze er wel de tijd voor. Als ik bel dan komen ze meestal gelijk. Het wonen hier draagt bij aan de kwaliteit van mijn leven en dat komt omdat ik hier aandacht krijg en goed verzorgd wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorg- en Wooncentrum De Haven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.