Waardering van Zorg- en Wooncentrum De Haven - Bunschoten-Spakenburg op 9 mei 2019 interview

8.3

Ik heb goede ervaringen met deze instelling. Iedereen is altijd vriendelijk en de medewerkers doen hun best het voor mijn moeder zo aangenaam mogelijk te maken. Zo proberen ze haar op een subtiele manier bij activiteiten te betrekken. Het lukt hun vaak haar over die drempel heen te krijgen. Dat vind ik een pluspunt. Met de ene verzorgende klikt het in mijn ogen meer dan met de andere. Als ik kritiek op iets heb, dan wordt er aandacht aan besteed. Er wordt dan meteen op gereageerd. De accommodatie is lekker ruim opgezet en schoon. Er is een brasserie bijgekomen, zodat mijn moeder even iets anders ziet. Momenteel zijn ze bezig met het aanleggen van een belevingstuin. Daardoor wordt de instelling nog mooier. De ligging midden in een dorp vind ik echt top. Alleen is de parkeergelegenheid in mijn ogen wat minder.

Bent u of werkt u voor Zorg- en Wooncentrum De Haven? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.