Waardering van Zorg- en Wooncentrum De Haven - Bunschoten-Spakenburg op 9 mei 2018 interview

8.3

Ik heb nog niet meegemaakt dat de afspraken niet doorgingen. De verzorging vind ik prima. Mijn moeder krijgt de zorg die ze nodig heeft. Ze krijgt genoeg aandacht. De verzorgenden gaan goed met haar om. Er komt geregeld iemand bij haar zitten om een praatje te maken. Er is wel genoeg tijd voor haar. Mijn moeder huurt hier een appartement. Ze krijgt wel de zorg, maar ze moet nog haar eigen huisarts houden. De lijnen worden daardoor langer. Ik vind het erg omslachtig. Als ik een mailtje stuur naar de verzorgenden, dan krijg ik altijd bericht. Als ik telefonisch iets doorgeef, dan doen ze ook wat ik vraag. Ik vind het huis prachtig. Er is genoeg ruimte. Je kunt beneden met de familie eten in de brasserie. Er zijn genoeg activiteiten. Er is elke dag wel wat om te doen, zoals zingen met de dominee, gym of een breiclub. Dat vind ik heel leuk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorg- en Wooncentrum De Haven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.