Waardering van Zorg- en Wooncentrum De Haven - Bunschoten-Spakenburg op 8 mei 2018 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik kom van het boerenleven, dus ik ben gewend om niet te klagen en alles moet opeten. Regelmatig krijgen wij dezelfde groenten, zoals boontjes, maar ik klaag niet. Je krijgt eerst soep, dan het hoofdgerecht en een toetjes. Het eten is goed. Ik ben tevreden met mijn kamer en vooral dat ik mijn eigen spulletjes hier heb. Er is een aparte slaapkamer, badkamer en een klein keukentje. Ik mis wel het balkon, maar ik ga regelmatig naar beneden en even naar buiten om te wandelen. Ik heb niet veel verzorging nodig, maar een medewerker komt regelmatig langs om te kijken hoe het met mij gaat. Dat vind ik erg prettig. Ik kan mezelf nog goed redden. Alle maaltijden gebeuren in de huiskamer, het brood, warm eten en koffie drinken. Ik doe vaak mee aan de activiteiten, zoals spelletjes, bingo en naar de kerkdienst. Dit vindt altijd plaats in de recreatiezaal op de 1e verdieping. Ik ben tevreden en blij dat ik hier woon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorg- en Wooncentrum De Haven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.