Waardering van De Haven, Zorg- en Wooncentrum - Bunschoten-Spakenburg op 9 mei 2019 interview

8.3

Ik vind het een goed lopend verpleeghuis en ik kan hier geen negatieve dingen over opnoemen. Mijn vader krijgt hier aandacht doordat hij betrokken wordt bij heel veel dingen. Hij verblijft op een gesloten afdeling, maar geestelijk is hij nog bij de tijd. Hij vindt het fijn dat hij betrokken wordt bij veel dingen en de verpleging vindt het fijn om hem hierbij te betrekken. Als de bewoners van de afdeling weg gebracht moeten worden, dan vragen ze bijvoorbeeld mijn vader of hij wil helpen daarmee. Hij vindt dat leuk om te doen. Mijn vader eet gezamenlijk op de woonkamer. Het eten wordt vers gemaakt en hij mag meehelpen met koken. Mijn vader gaat binnenkort verhuizen. Hij gaat van het oude gebouw naar het nieuwe gebouw verhuizen. Nu vind ik de accommodatie een zes, ik ga er vanuit dat het cijfer in het nieuwe gebouw hoger ligt.

Bent u of werkt u voor De Haven, Zorg- en Wooncentrum? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.