Waardering van Zorg- en Wooncentrum De Haven - Bunschoten-Spakenburg op 8 mei 2018 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik was dankbaar dat ik hier mocht komen wonen. Mijn gezondheid is sindsdien ook vooruit gegaan. Het wonen hier draagt dus bij aan de kwaliteit van mij leven. Er is hier een persoonlijke aandacht en als ik eens verdrietig ben, dan zijn ze er voor mij, ze hebben dan een luisterend oor. De medewerkers zijn erg vriendelijk, ze zijn trouw en willen alles voor mij doen. Als ze mij de lichamelijk e verzorging geven wordt er goed op mij gelet. Als ik een belletje geef zijn ze gelijk bij mij. De afspraken die ik heb met het personeel, worden nagekomen, deze worden nooit vergeten. Het eten vind ik hier heerlijk, het is altijd prima. Het is hier zo goed dat ik het wel aan anderen wil aanbevelen om hier te komen wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorg- en Wooncentrum De Haven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.