Waardering van Zorg- en Wooncentrum De Haven - Bunschoten-Spakenburg op 8 mei 2018 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik zou het wonen hier zeker aanbevelen aan anderen, het is hier gemoedelijk. De meeste medewerkers zijn vriendelijk, er is er maar een heel enkele die afstandelijk is. Lichamelijke verzorging krijg ik nog niet zoveel, maar wat ik krijg wordt naar behoren gegeven. Door een personeelstekort is het personeel erg druk en heeft daardoor geen tijd meer om even bij mij te komen zitten. Maar niets is hen te veel; als ik in de nacht bel, zijn ze altijd bereid bij mij te komen. Het contact met de medewerkers is goed. Ze hebben een persoonlijke aandacht voor mij. Als ze gaan wandelen, zullen ze mij niet vergeten en komen ze vragen of ik mee wil. En iedere woensdag gaan we naar het dorp en dan drinken we daar wat. Er worden hier trouwens veel activiteiten voor de bewoners gedaan. Het eten vind ik niet zo lekker; dat komt omdat het altijd opgewarmd moet worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorg- en Wooncentrum De Haven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.