Waardering van Zorg- en Wooncentrum De Haven - Bunschoten-Spakenburg op 8 mei 2018 interview

In de instelling waar mijn moeder verblijft, wordt er naar mijn idee veel gedaan qua activiteiten. Verder vind ik de zorg die zij krijgt gewoon goed. Er wordt genoeg aandacht aan haar gegeven en men overlegt ook regelmatig met mij. De medewerkers doen echt wat ze kunnen. De omgang met de medewerkers vind ik prima. Je kan altijd bij hun aankloppen en ik kan daar altijd mijn vragen stellen. Vanuit de instelling word ik ook goed geïnformeerd. Er zijn informatiebijeenkomsten bijvoorbeeld. De accommodatie vind ik prima. De entree is recentelijk opgeknapt. Het geheel wordt naar mijn idee goed onderhouden. Mijn moeder heeft hier naar mijn mening een mooi en ruim appartement. Ze heeft een eigen kamer met een klein keukenblokje, een eigen grote slaapkamer en een eigen ruime badkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorg- en Wooncentrum De Haven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.