Waardering van De Haven, Zorg- en Wooncentrum - Bunschoten-Spakenburg op 9 mei 2019 interview

Mijn man wordt hier goed verzorgd. Hij kan niks meer en ik merk dat de medewerkers met geduld met hem omgaan. Ze zijn heel liefdevol. De medewerkers gaan geregeld even buiten met hem wandelen. Ze kijken ook met de psycholoog wat beter voor hem is. Hij is heel onrustig en dan gaan ze samen bekijken hoe ze hem rustiger kunnen krijgen. Ik heb voornamelijk contact via de mail met de EVV-er. Als ze iets van mij willen weten, dan mailt ze mij. Ik kan daar dan meteen op reageren. Dat verloopt helemaal goed. Als ik bij mijn man ben, dan praten ze mij bij. Ik kan ook in het digitale cliëntenportaal meelezen en dat bevalt goed. Ik kan hier alle privé dingen lezen. De Haven is bezig met het nieuw bouwen van andere gebouwen en die zijn bijna klaar. Ik was verbaasd toen ik hoorde dat er nieuwbouw kwam. Ik vind dit gebouw nog in een prima staat en helemaal niet gedateerd. Ze blijven zo wel in beweging en dat is natuurlijk erg belangrijk. Mijn man heeft een kamer en deelt de badkamer met een andere cliënt. Hij verblijft hier op een huiskamerproject. Hier wordt vers gekookt en dat ziet er altijd lekker uit.

Bent u of werkt u voor De Haven, Zorg- en Wooncentrum? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.