Waardering van ZorgAccent - Verpleeghuis Krönnenzommer - Hellendoorn op 8 oktober 2016

9.3

Ik ben het aanspreekpunt van onze dementerende moeder, die wordt verpleegd in verpleeghuis Kronnenzommer, afd. Rhanerhoek. De verzorging is top! Liefdevol en met respect. Er is een luisterend oor voor moeder, en tips en vragen etc van de kinderen.  Communicatie met de Eerst Verzorgende  verloopt prima!  Middels regelmatige gesprekken, en mail, whats app etc. De eerst verzorgende ondersteunt  ook de communicatie tussen  artsen, therapeuten en de familie naar volle tevredenheid.  De accommodatie is na een verbouwing warm en gezellig en is huiselijk. "Net als thuis" Kortom: Top verpleeghuis! Ga zo door!

Bent u of werkt u voor ZorgAccent - Verpleeghuis Krönnenzommer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.