Waardering van ZorgAccent - Verpleeghuis Krönnenzommer - Hellendoorn op 25 september 2017

Mijn moeder woont in een huiskamersetting. Er wordt door vrijwilligers gekookt of door het personeel. Het personeel is vriendelijk, betrokken, kundig, verantwoordelijk en het personeel weet een gezellige sfeer te creëren. Ze betrekken de familieleden goed er bij door het organiseren van familiebijeenkomsten en bbq-avonden. Er worden uitstapjes gemaakt met de bewoners, zover dat mogelijk is, o.a. budgettair. Als hun dat vrije uren kost of zelfs vakantie, dan doen ze dat gewoon. Je kunt via internet met een token inloggen en lezen hoe het met je moeder/vader of wat dan ook, gaat. Mijn zus en ik zijn zeer tevreden en vinden het ook niet erg soms zelf de handen eens uit de mouwen te steken.

Bent u of werkt u voor ZorgAccent - Verpleeghuis Krönnenzommer? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.