Waardering van Zorgbalans, Woongemeenschap De Molenweid - Velserbroek op 13 juni 2019 interview

7.0

De verzorging is perfect. Alles wat ik nodig heb is er. Het is gewoon gezellig met elkaar. Leuke meiden die ons goed verzorgen. Oud worden is niet altijd leuk maar ik heb gelukkig nog een redelijk goede gezondheid. Dat is een kwestie van geluk hebben. Ik ontbijt in mijn kamer en de andere maaltijden in de woonkamer. We eten wat de pot schaft maar dat vind ik niet erg hoor. Ik heb geleerd alles te eten, geen moeilijk doenerij. Ik vind het leuk dat we af en toe ergens naar toe gaan. Dat is iets om naar uit te kijken. Afspraken worden nagekomen. Ik heb het hier echt naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woongemeenschap De Molenweid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.