Waardering van Zorgbalans, Woongemeenschap De Molenweid - Velserbroek op 14 maart 2019 interview

8.8

De zorg voor mijn moeder vind ik prima, want er is goede aandacht voor haar. De medewerkers zijn fijne mensen die hun best doen om de zorg zo optimaal mogelijk te verlenen. De omgang met de medewerkers vind ik goed. Ze komen de afspraken altijd netjes na. Als ik er ben, dan is er altijd wel even tijd om een praatje te maken over hoe het met mijn moeder gaat. Dat gaat op een informele en laagdrempelige manier. De accommodatie vind ik prachtig. Mijn moeder heeft hier een ruim en licht appartement met een balkon. Ze heeft een aparte slaapkamer en een eigen badkamer. Het is allemaal nieuw en het ziet er schitterend uit. Er is een dame die van alles organiseert, zoals een uitje naar Artis of een lunch buiten de deur. Mijn moeder vindt het jammer dat de mensen om negen uur naar hun kamer gaan, want zij vindt het fijn om onder de mensen te zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woongemeenschap De Molenweid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.