Waardering van Zorgbalans, Woongemeenschap De Molenweid - Velserbroek op 13 juni 2019 interview

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik hier heel prettig woon. Ik woon hier vanaf het begin, nu twee jaar. Ze hebben ons toen heel goed ontvangen en begeleid omdat alles nieuw was. Het is een prachtig gebouw vlak bij het centrum en de winkels. Mooie ruime appartementen met een woonkamer met een keukentje, een slaapkamer en een ruime badkamer. Leuk en gezellig ingerichte woonkamers op de afdelingen. Ook is er een prachtige binnentuin waar je heerlijk kunt zitten. Het personeel is uiterst beleefd en behulpzaam. Ze helpen me met mijn steunkousen en de schoenen. Ik sta nooit vroeg op, dus komen ze wat later, Als ik weg moet zeg ik dat en dan houden ze daar rekening mee. De medicatie beheren ze voor me. Ik heb zo mijn eigen ritme. Elke dag als het weer het toelaat ga ik even een wandelingetje buiten maken. Soms even een boodschap doen. In de woonkamer drink ik koffie en ik eet er. Er wordt hier vers gekookt en dat is te proeven. Dit is een fantastische vervanging als je niet meer thuis kunt wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woongemeenschap De Molenweid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.