Zorgbalans, Woonzorglocatie Breezicht

Keizer Wilhelmstraat 1 1975 EA IJmuiden
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Breezicht - IJmuiden op 16 oktober 2020 Geverifieerd

De omgang met de medewerkers is in orde. Ze zijn heel aardig en helpen mij goed. De verpleging is prima. De kwaliteit van de zorg is uitstekend en ik word goed geholpen. De kwaliteit van leven past bij mij. Ik heb een glutenvrij dieet en daar doen ze hier goed hun best voor. Er wordt heel goed naar mij geluisterd en men doet vaak een paar stappen extra voor mij. De accommodatie is prachtig, net zoals mijn kamer. De schoonmaak is wat minder. Het eten is heerlijk, ook als het in mijn geval glutenvrij is. De afspraken worden nagekomen. Ook zijn er weer wat dingen aangescherpt in verband met de communicatie. Het is hier prima wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Breezicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.