Zorgbalans, Woonzorglocatie Breezicht

Keizer Wilhelmstraat 1 1975 EA IJmuiden
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Breezicht - IJmuiden op 16 oktober 2020 Geverifieerd

Er wordt altijd naar mij geluisterd en als er iets gedaan moet worden, dat gebeurt dat ook. Een enkele keer gaat het wel eens mes, maar dat is zelden. De accommodatie is prima en er heerst hier een prettige sfeer. Mijn kamer is redelijk; ik heb geen aparte slaapkamer en dat vind ik jammer. De schoonmaak is in orde. Het eten is goed en smakelijk. De kwaliteit van leven past bij mij en de zorg die ik nodig heb, is voldoende. De omgang met de medewerkers is fijn; ze zijn vriendelijk en aardig. Ik krijg voldoende aandacht. De verpleging is deskundig. Als je een keer ziek bent, dan wordt je goed nagelopen en dan komen ze regelmatig kijken. De afspraken worden altijd nagekomen en men is goed op tijd. De bereikbaarheid is prima: als ik bel dan zijn ze er direct. Ik heb het hier goed naar mijn zin. Wel is het jammer de de activiteiten nu niet door kunnen gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Breezicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.