Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Breezicht - IJmuiden op 18 maart 2019 interview

Ik vind dat de verzorgenden heel lief zijn en adequaat handelen. Als mijn moeder een wondje heeft wordt dat met de arts opgenomen, daardoor heb ik het idee dat ze kundig zijn. De medewerkers zijn heel lief en zorgzaam. Er wordt gezamenlijk gegeten van het aangeleverde eten dat er goed uit ziet. Mijn moeder vind het leuk om aan één op één activiteiten mee te doen. Er zijn ook uitjes naar bijvoorbeeld een zorgboerderij een winkelcentrum en een avifauna park. Er is een evv-er waar ik met vragen terecht kan, bij haar afwezigheid is er een vervanger. Er is een hele grote tuin waardoor de bewoners in de zomer heel makkelijk naar buiten kunnen. Het is er heel licht doordat er maar aan één kant van de gangen kamers zitten. Mijn moeder heeft een grote, leuke kamer met een keukenblokje en een eigen badkamer. Mijn moeder heeft het hier heel erg naar haar zin, ze is lichamelijk goed vooruit gegaan. Alles is hier gericht op bewoners met dementie en dat vind ik fijn.

Bent u of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Breezicht? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.