Zorgbalans, Woonzorglocatie Breezicht

Keizer Wilhelmstraat 1 1975 EA IJmuiden
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie Breezicht - IJmuiden op 21 maart 2019 Interview

Ik vind het hier fantastisch. Ze hebben hele fijne vrijwilligers en verzorgenden. De verzorgenden vragen altijd hoe het met mij gaat. Alle afspraken worden nagekomen. Als ik daar ben, dan vragen ze gelijk of ik een kopje koffie en een koekje wil. Als ik iets niet begrijp, dan kan ik daar met ze over praten. Er wordt meteen gereageerd op mijn vragen en ze handelen ook gelijk. Ze bellen mij als er een keer iets is. De verzorgenden doen altijd alles voor mijn man. Ze maken altijd even een praatje met hem en houden hem in de gaten. Hij was laatst een beetje verkouden en ze keken gelijk of hij koorts had. Ze wegen hem als ze denken dat hij is afgevallen. Ik vind het heel gezellig en knus in het gebouw. Er staan allemaal spullen van vroeger. Ik voel mij daar meteen thuis. Mijn man voelt zich daar ook thuis en hij zegt dat hij gelukkig is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie Breezicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.