Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven - Heemstede op 14 maart 2019 interview

8.5

De medewerkers vind ik heel begaan met mijn moeder en ze doen hun uiterste best om het voor haar zo prettig mogelijk te maken. De zorg voor mijn moeder vind ik goed, omdat er veel aandacht voor haar is. Ze heeft een stoma en deze wordt netjes en tijdig schoongemaakt. Ze hoeft daar niet om te vragen. De communicatie vind ik prima. Als er iets is, bijvoorbeeld als mijn moeder gevallen is of als er een verandering is in de medicatie, dan bellen ze mij meteen op. De accommodatie vind ik modern. Er staan mooie spullen voor de bewoners, zoals een mooie televisie. De ruimtes worden leuk aangekleed, zoals met Pasen en met de kerst. Er worden veel activiteiten georganiseerd, zoals een optreden van iemand, bingo of een frietmiddag.

Bent u of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.