Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven

Von Brucken Focklaan 20 2102 XC Heemstede
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven - Heemstede op 20 maart 2019 Interview

De verzorgenden gaan lief en respectvol met mijn moeder om. Mijn moeder is over het algemeen tevreden over de verzorgenden en geeft ook aan dat veel verzorgenden lief voor haar zijn. Als ik er zelf ben, dan zie ik dat ook. De verzorgenden luisteren wel als ik iets vraag, maar ik heb er niet altijd zicht op of ze het ook doen. Het huis komt wel leuk op mij over. Er worden veel activiteiten georganiseerd, zoals feestjes, bingo en er komen weleens knuffelhonden langs. Ze hebben ook activiteitenbegeleiders. Zij gaan bijvoorbeeld met de bewoners schilderen. Mijn moeder heeft daar een paar keer aan meegedaan en dat vond ze wel leuk. De accommodatie vind ik goed. Het ziet er gezellig uit. Ze hebben een oude stijl nagebootst met spullen van vroeger. De kamers vind ik er gezellig, knus en huiselijk uitzien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.