Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven - Heemstede op 14 maart 2019 interview

6.5

Het gebouw ligt erg mooi en vrij. Ik vind het goed dat het vrij kleinschalig is. Er zijn leuke huiskamers en die zien er fris, licht en vrolijk uit. Er is een mooie tuin. De kamer van mijn moeder vind ik wel erg klein. De schoonmaak daarvan vind ik ronduit slecht. Volgens mij wordt er nooit een stofdoek doorheen gehaald. De badkamer vind ik ook niet echt schoon, met name de vloer. Ze hebben een keuken en daar wordt gekookt. Op zich zijn de verzorgenden wel toegewijd. De omgang verschilt naar mijn idee per persoon. Ze zijn allemaal heel aardig, maar mijn moeder kan niet met iedereen even goed opschieten. Er is gelukkig redelijk veel vast personeel te vinden. Ik vraag niet vaak of ze ervoor willen zorgen dat mijn moeder op tijd klaar staat om weg te gaan, maar als ik het vraag, dan lukt het ze niet altijd. Ik zie soms dat mijn moeder op meerdere dagen dezelfde kleding aanheeft. De verzorgenden organiseren regelmatig het een en ander. Er zijn veel activiteiten met muziek en er is bingo en gym. Ze hebben een tuinclub en een schilderclub. Mijn moeder vindt de activiteiten wel leuk, maar soms vindt ze het wat te druk en rommelig. Ik vind dat ik redelijk goed gehoord wordt, maar ik weet niet in hoeverre daar wat mee doen. Al met al vind ik alle medewerkers vriendelijk en betrokken. Dat valt mij wel op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.