Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven - Heemstede op 14 maart 2019 interview

Ik ben erg tevreden over deze zorginstelling. Het is heel huiselijk ingericht. Er lopen altijd veel mensen rond. Ze kennen ons en mijn vader persoonlijk. Ze zijn altijd bereid om ons te helpen. Ze zijn belangstellend en dat vind ik heel positief. Ik zie aan mijn vader dat hij goed wordt verzorgd. Hij oogt tevreden en reageert altijd vriendelijk. Hij zegt ook dat het goed met hem gaat. Als wij opmerkingen hebben, dan wordt er zeker iets mee gedaan. Als er wat met hem is en als ze iets leuks met hem doen, dan houden ze ons daarvan op de hoogte. Ze zetten bijvoorbeeld foto's van activiteiten op Familienet. Ik vind het erg leuk om dit soort dingen terug te zien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.