Waardering van Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven - Heemstede op 12 maart 2019 interview

7.7

Ik vind dat de medewerkers goed met mijn schoonzus omgaan. Vooral de oudere medewerkers weten hoe ze met haar om moeten gaan. Als er iets is dan worden wij gebeld of ze vangen ons op en praten er met ons over. Het gebouw vind ik heel mooi. Mijn schoonzus heeft een kamer met een badkamer. Ze heeft een heel mooi uitzicht op een grasveld. Sinds de verbouwing vind ik het beneden heel mooi geworden. Als er activiteiten zijn dan gaat mijn schoonzus wel eens naar beneden. Ze kan vanwege haar lichamelijke toestand niet meedoen aan muziek activiteiten, maar als er bijvoorbeeld een bingo is, dan wordt ze erbij geholpen. Voor de maaltijden gaat ze naar beneden, de broodmaaltijd krijgt ze 's avonds op haar kamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Woonzorglocatie De Heemhaven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.